arrangementen voor GOEDE DOELEN

 

 

  • 1 zaal
  • vergaderopstelling naar keuze
  • WiFi
  • flip-over + beamer

 

  • onbeperkt koffie / thee / water

 

 

 

€17,50 ex BTW

per seat

binnen kantooruren

 

 

  • 1 zaal
  • vergaderopstelling naar keuze
  • WiFi
  • flip-over + beamer

 

  • onbeperkt koffie / thee / water
  • ambachtelijke broodjeslunch met dagverse soep

 

 

€28,50 ex BTW

per seat

binnen kantooruren

voor groepen van 50-100 personen

 

  • 1 plenaire zaal + 5 subzalen
  • vergaderopstelling naar keuze
  • WiFi
  • flip-over + beamer

 

  • onbeperkt koffie / thee / water
  • ambachtelijke broodjesbuffet met dagverse soep
  • ontvangst met koffie, thee en koekjes
  • afsluitende borrel met nootjes en hapjes

€37,50 ex BTW

per seat

 

Tover onze locatie om in jouw locatie

 

Als organisatie van een Goed Doel heb je een grote verantwoordelijkheid in het bieden van oplossingen voor belangrijke maatschappelijke, sociale en/of humanitaire vraagstukken. Dit vraagt om kwalitatief goed personeel, toegewijde vrijwilligers en enthousiaste donateurs, sponsoren en/of leden. Hun bijdrage is een essentiële schakel voor:

  • het creëren en behouden van draagvlak & publieksvertrouwen
  • het werven van fondsen, donateurs en sponsoren
  • het realiseren van projecten.

 

Onze locatie leent zich erg goed voor:

  • thema – en/of voorlichting bijeenkomsten en ALV’s
  • trainingen en cursussen
  • vrijwilligersdagen, ledendagen, ALV’s
  • centraal overleg, bestuursvergaderingen, Raad van Toezicht (RvT)

 

Meet & Discover heeft 1 grote ruimte voor plenaire sessies en 6  kleinere inspirerende ruimtes voor breakout sessies, workshops en overleg. Wij denken graag met je mee over programma, invulling en details om de bijeenkomst tot een succes te maken!

Centraal gelegen in midden Nederland

 

Meet & Discover is een kleinschalige locatie in het midden van Nederland, met inspirerende en flexibele ruimtes voor kleine en grote bijeenkomsten.

 

Onze locatie

 

  • omvat 1 plenaire zaal, 5 subzalen, een coachruimte en een open lounge
  • heeft een inspirerende en gemoedelijke sfeer
  • heeft veel persoonlijke aandacht voor haar gasten
  • is goed bereikbaar (openbaar vervoer & auto)
  • heeft voldoende (betaald) parkeergelegenheid

 

In onze open lounge (workspace) staat de verbinding centraal. Hier kunnen onze gasten koffie/thee drinken, lunchen en borrelen. Ook kan je hier (gratis) flexwerken en netwerken.

De maximale capaciteit voor een event is 120 personen. Onze vergaderzalen zijn op werkdagen te boeken van 8:30-18:00 uur. In overleg is het ook mogelijk om ’s avonds of in het weekend een ruimte te reserveren.

 

Share This